Sherwood

Značka Sherwood vnikla na hokejový trh v roce 1949 a doslova změnila hokej. Od samotného založení uplynulo již více než 70 let a za toto období prošla mnoha změnami. Sherwood není podnik, je to vášeň pro nejlepší hru na zemi. Od založení značky přináší stále nové vylepšení, které pomáhají hokejistům kupředu – „více dovedností, více vzrušení a více individuality“. Cílem značky je změnit status quo a posunout hranice, aby mohla dále růst.

Sherwood

Novinky hráč

Totální hype značky přinesl podpis vycházející hvězdy NHL Connora Bedarda, který se stal tváří Sherwood. Hlavním bussinessem jsou samozřejmě hokejky, ale vídáme i mnohé hráče, kteří hrají na rukavicích, či spodní výstroji.

Novinky brankář

Do segmentu brankářské výstroje se značka prozatím příliš nepouští. Jedinou výjimkou jsou brankářské hokejky v základních i profesionálních variantách.

Nejnovější články o Sherwood

 

Maximální pozornost na detaily

Buďme skuteční, nejsme tu, abychom zapadli. Značka Sherwood se snaží nezapadnout do kolejí stereotypu, a proto směřuje svoji výrobu k vytváření jedinečných produktů s maximální pozorností na detaily. Tak jako každý elitní hráč neustále pracuje na tom, aby svou hru povznesl na novou úroveň, tak i inženýři pracují na tom, aby nalezli nové způsoby, jak prorazit na ledě i mimo něj.

„Více než 70 let vkládáme do této hry svou krev, pot a slzy. Občas doslova.“

Hokejky co mění trh

Pokud jste o značce Sherwood ještě neslyšeli, určitě byste se měli seznámit s jejich holemi. Hokejky Sherwood patří mezi elitu. Díky slabšímu marketingu značky nejsou tak často k vidění, mezi hráči NHL. To ale neznamená, že si nejsou rovni s TOP holemi na trhu. Sherwood pravidelně představuje nové hokejky, které se svou hmotností řadí mezi nejlehčí hole na trhu. V posledních letech byly představeny hole Rekker Element a Code V, které ji navrátili mezi elitu.

Změna značky

Každý značka se vyvíjí a ani Sherwood není výjimkou. Z původního názvu Sher-wood, který odkazoval na kvalitní dřevěné hole, byla odstraněna pomlčka. Dnes se u všech nových kolekcí setkáme pouze s jednoslovným názvem.